Bukefalos 28 år!

PP i Småland

FunnyFlyer

Trådstartare
Finns det några PP i småland under detta eller nästa år? all info är mycket välkommen av en helt grön blivande distansryttare :)
 
Sv: PP i Småland

Hej! det finns pp på Isabergsritten den går 8 augusti som ligger 6 mil söder om Jönköping i hestra.
Sen kan du kolla på ridsportförbundets hemsida på tävlings terminen, där står det vilka tävlingar som finns och vilka sträckor dem går på.
/Jonna
 
Sv: PP i Småland

Finns det några PP i småland under detta eller nästa år? all info är mycket välkommen av en helt grön blivande distansryttare :)


Hej!
Du är hjärtligt välkommen till vår klubbs trevliga ritt den 19/9.
Tjustritten.
Den går utanför Vimmerby.
Har både clearround och provapåklass.
Propositionen finner du i tävlingsterminen.
/Kicki Hagevi Tjust Distans
 

Liknande trådar

  • Artikel
Radannons Hej! Jag är en tjej som fyller 16 år i Maj. Jag letar efter något ställe där jag kan jobba lite extra på helger och lov. Främst i...
Svar
0
· Visningar
650
Senast: Ise
·
Övr. Hund Jag bor i östra Småland vilket innebär att vi länge varit förskonade och inte haft varg. Sedan något år finns ett revir 5-10mil...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 264
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Någon som vet någonting alls om denna sällsynta ras? Trodde den var ”ny”, men det verkar som om den godkändes av FCI redan på 60-talet...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 350
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp