Bukefalos 28 år!

Presentationstråd!

Sv: Presentationstråd!

men ibland har jag även tur att få rida Kisses fina hästar:love: .

Tur för mig att du gillar mina hästar! Hoppas att du rider Bulan åt mig när hon ska ut på tävlingsäventyr igen!!!:) Även om Inge inte är så snabb, så är han ändå bäst.:love:

Tack för senast. Kram.
 
Sv: Presentationstråd!

Tack själv! det är alltid ett nöje att få rida vackra bonus, och du vet väl att i häcklöp är det inte snabbheten som är viktigast ;)
 
Sv: Presentationstråd!

Jaja... Jag klurar faktiskt på det:crazy: . O blir det nåt så vill han ha dig på ryggen. Men ni får INTE göra er illa.
 
Sv: Presentationstråd!

jaa:bump: (kom på att jag kanske ska BÖRJA rida hinderlöp innan jag raggar ritter....):rofl:
 
Sv: Presentationstråd!

Men jag har ju lagt hinderstövlarna på hyllan så du får väl några av mina gamla ritter! Tex Luke är bra att börja på!
 
Sv: Presentationstråd!

Jag skulle ridit Luke i höstas men efter senaste starten (september?) blev senan ansträngd... men han är på G igen och kommer förmodligen bli den jag rider mitt första hinderlöp på:) Min egen häst Barrier Boris ska också hoppa men vill ha någon rutinerad de första starterna bara för att checka hur säker han är (hoppat mkt häckar o gummidäck med honom men det är kanske inte den bästa kombinationen med två nybörjare)
 
Sv: Presentationstråd!

Helt rätt Jenny! Själv blev jag övertalad att debutera på en debutant fast jag hade bestämmt mig för att rida Al Ataya första gången. Jag lät Henke rida honom i häck-debuten men blev som sagt övertalad att rida en i gbg innan jag hade löp till Allan. Facit blev "unseated" på första häcken...
 
Sv: Presentationstråd!

hejhej
therese heter jag praoade hos malmborgs våren 2006, sen dess har jag blivit fast jobbade en hel del söndags förmiddagar men nu har det blivit 1-2 eftermiddagar i veckan.
 
Sv: Presentationstråd!

Jasså, du jobbar oxå där :)
Jag jobbar fredagar med min kompis
 
Sv: Presentationstråd!

Hej!
Mitt namn är Maria.
Jag har inte haft kontakt så jätte länge med galoppen. Drygt ett år bara. Jag har alltid varit intresserad av farten. När jag var liten så ville jag bara galoppera fort.. :)
När ja kom i kontakt med galoppen så åkte jag upp till Strömsholm på en Pröva På Kurs för Henke Engblom.
Efter de så känndes det som om jag hade hittat "min" sport. Jag var efter de ett tag hos en amatörtränare i närheten av där jag bor..
Men sedan i början av sommaren så gjorde jag två veckors praktik hos Pia Höiom. Och sedan så fortsatte jag att vara hos Pia hela den sommaren. :) Sedan så har jag varit hos henne dom lediga helgerna jag har haft och lov. Villket jag trivs jätte bra med.
Nu till hösten så funderar jag på att åka till Irland på skolan där..
Mitt problem är bara att jag inte kan Engelska, så jag är lite orolig ver de.
Men vi får se hur det blid :D

Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga :D

Kramar Maria
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 033
Senast: Hedinn
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
21 349
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: Habina
·
Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 294
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp