Bukefalos 28 år!

Pressa lr putsa...?

K

krake

Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan man förvänta sig för värden?
 
Sv: Pressa lr putsa...?

Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan man förvänta sig för värden?

Vi har köpt ett parti från en sen skörd en gång som hade helt OK värden för våra ridhästar i normal träning, minns dockt inte några exakta siffror. Men det beror väl på var man bor, om vallen har gödslats osv.

Men har ni grejerna så är det väl värt ett försök i alla fall? Jag hade gärna tagit ett hö med låga värden att ge som bukfylla och komplement till det vi har nu (som har bättre värden än vad vi behöver).
 

Liknande trådar

Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
577
Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man...
Svar
5
· Visningar
361
Senast: ameo
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 158
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp