Bukefalos 28 år!

Pressa lr putsa...?

K

krake

Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan man förvänta sig för värden?
 
Sv: Pressa lr putsa...?

Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan man förvänta sig för värden?

Vi har köpt ett parti från en sen skörd en gång som hade helt OK värden för våra ridhästar i normal träning, minns dockt inte några exakta siffror. Men det beror väl på var man bor, om vallen har gödslats osv.

Men har ni grejerna så är det väl värt ett försök i alla fall? Jag hade gärna tagit ett hö med låga värden att ge som bukfylla och komplement till det vi har nu (som har bättre värden än vad vi behöver).
 

Liknande trådar

Hästvård Vet inte om vård är rätta underforumet men det var det närmaste till min fråga. Jag känner en häst på ridskolan som gillar att gosa, få...
Svar
6
· Visningar
979
Juridik & Ekonomi Ja, som rubriken säger; hur köper man in sig i ett hus? Jag och min sambo bor i ett hus som han äger och har bott i i 12 år. Det har...
2
Svar
23
· Visningar
4 237
Senast: Bapelsin
·
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder. Det är så trist för det är en otroligt kapabel hästmänniska, snäll och go och hjälpsam. Men det började förut vid...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 099
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 914
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp