Bukefalos 28 år!

Prestige Blackstar

A

asa_gasa

Någon som vet något om denna sadel? har kikat på lite appalosamodeller och kommi fram till att de som verkar intressantast för mig är just Blackstar, Goldenstar (dessa två ligger ju i exakt samma prisklass men jag har endast hört talas om golden star) och Venezian (liite dyrare).

Har dock inte kommit underfund med om det är klossar på den (vet att både venezian och golden har/haft det).

Funderr på lite tänkbara alternativ att prova när det ska porvas ut. Så det är ju bra att ha en liten lista med vad som uppfyller mina kriterier, så får vi se hur de passar pålles rygg :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har inte kunnat hitta någon info alls här på buke om Prestiges terrängsadel DX, och jag undrar om någon vet något alls om den? Jag...
Svar
14
· Visningar
2 481
Utrustning Är det någon som vet om man kan be en sadelmakare att byta knästöd på en Prestigesadel?:confused: Någon som vet vad det kan tänkas...
Svar
7
· Visningar
2 090
Utrustning Går i tankarna att köpa ett annat släp än det jag har nu, men det finns ju såååå många att välja på. Värmlandsvagnen, Umesläpet och...
Svar
13
· Visningar
2 626
Senast: Jesna
·
Utrustning Mardrömmer har återkommit.. Hade först en trainers till min pålle som låg hyfsat men sen fyndade jag en Tolga som låg SUPER. Tack...
Svar
8
· Visningar
1 086
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp