Bukefalos 28 år!

Privatlån

Jackies

Trådstartare
Är det någon som tagit ett privatlån på en mindre summa, ca 20 000 kr utan att ha fast anställning. Jag är timanställd. Är det möjligt att det går? Några erfarenheter?
 
Sv: Privatlån

jag har ett privat lan, pa en summa betydligt hogre an 20 000. Fast da star min far som medlantagare med sitt hus som sakerhet, och jag betalar helt enkelt av lanet.

For en summa som 20 000 vet jag inte om det egentligen ar vart att ta ut det pa lan.

Sedan beror det nog pa bank kontor ocksa, varat ar ratt sa medgorliga da farsan har haft mycket med dem att gora med foretaget osv.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har levt utanför den vanliga arbetsmarknaden i jättemånga år. Mina extrajobb och korta anställningar har varit såna där man får lön...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 988
Senast: Kadi
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 398
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi I samband med en operation kommer jag att bli sjukskriven c:a 1-2 månader beroende på hur snabbt återhämtningen går. Det känns väldigt...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: enough
·
Kropp & Själ Mitt liv är så jobbigt. Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp