psykisk misshandel, hur gå vidare

Umgås med dina vänner, med din familj, med djur. Gör sådant du brukade tycka om, ta promenader, var i naturen.
 
Ursäkta att jag är så seg på att svara, det har hänt så mycket på sistone...

I går natt (lördag) tog det slut. Vi hade festat på olika ställen och klockan 4 på natten när jag låg och sov kom han instormandes och var helt galen, skrek, slängde saker och slog sönder två tavlor så de va blod och glas överallt... Han har hämtat alla sina saker så nu är de verkligen slut.

Det gör så satans ont! Tårarna bara rinner och rinner, jag mår illa och kan inte äta. Känns som hela kroppen har lagt av. Hur kommer man över en person som man umgåtts med dagligen under två år?

Man andas. Man gråter. Man bearbetar sorgen.

Sen.

Vänder man på tankebanan och inser "Gu så skönt, jag kan leva mitt liv som jag vill".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 260
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 069
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 619
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 377
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp