psykisk misshandel, hur gå vidare

Umgås med dina vänner, med din familj, med djur. Gör sådant du brukade tycka om, ta promenader, var i naturen.
 
Ursäkta att jag är så seg på att svara, det har hänt så mycket på sistone...

I går natt (lördag) tog det slut. Vi hade festat på olika ställen och klockan 4 på natten när jag låg och sov kom han instormandes och var helt galen, skrek, slängde saker och slog sönder två tavlor så de va blod och glas överallt... Han har hämtat alla sina saker så nu är de verkligen slut.

Det gör så satans ont! Tårarna bara rinner och rinner, jag mår illa och kan inte äta. Känns som hela kroppen har lagt av. Hur kommer man över en person som man umgåtts med dagligen under två år?

Man andas. Man gråter. Man bearbetar sorgen.

Sen.

Vänder man på tankebanan och inser "Gu så skönt, jag kan leva mitt liv som jag vill".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 930
Senast: SiZo
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 791
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 189
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 705
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp