Radera inlägg

Sv: Radera inlägg

Gå in under ändra som finns i nederkanten av inlägget MEN du har bara ett par minuter på dig sedan går det inte

moderator
mysko
 
Sv: Radera inlägg

Eller så kan man gå in och bete sej så jäkla illa så att hela tråden blir raderad...... :devil:

Man ska stå för det man han gjort och sagt, så är det...Men om det finns särskilt starka skäl så kan jag tänka mej att ett mail till Gunnar med en välformulerad vädjan SKULLE kunna ge utdelning? :confused:
 
Sv: Radera inlägg

Det var inte för att jag vill ta tillbaka nåt jag skrivit, det var bara en stilla undran :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter "Vad är det för spärrar som släpper hos vuxna människor", undrar Ridsports webbchef Lina Nydahl. Den senaste tiden har hon tvingats...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Wille
·
Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
654
Senast: kaffekart
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 219
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp