Radera inlägg

Sv: Radera inlägg

Gå in under ändra som finns i nederkanten av inlägget MEN du har bara ett par minuter på dig sedan går det inte

moderator
mysko
 
Sv: Radera inlägg

Eller så kan man gå in och bete sej så jäkla illa så att hela tråden blir raderad...... :devil:

Man ska stå för det man han gjort och sagt, så är det...Men om det finns särskilt starka skäl så kan jag tänka mej att ett mail till Gunnar med en välformulerad vädjan SKULLE kunna ge utdelning? :confused:
 
Sv: Radera inlägg

Det var inte för att jag vill ta tillbaka nåt jag skrivit, det var bara en stilla undran :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
652
Senast: kaffekart
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 218
Senast: Lingon
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
373
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp