Bukefalos 28 år!

Rådgivande

Sv: Rådgivande

Kl

Jag undrar om någon såg hingsten efter Monte Bellini?
Vad tyckte ni om honom? MB är intressant och denna avkomman
är den äldsta i Sverige tror jag, skulle vara kul att höra hur han
var?

Det var väl två stycken på Strömsholm, båda blev vidare rek.
 
Sv: Rådgivande

Om det är samma bilder som jag hittade så var det inte bilder från bedömningen utan fölbilder på uppfödarens hemsida. Jag hittade när jag googlade på uppfödarens namn.
 
Sv: Rådgivande

Det finns en ny bild på Springbank VH på uppfödarnas hemsida också! Han blev rekommenderad till bruksprov 2014.
 
Sv: Rådgivande

*kl*

Hittade bilder sen jag med, samma som tidigare skrivit fölbilder på uppfödarens hemsida. Men jag tycker allt han ser isabell ut, iaf på några av bilderna. Hans mamma är ju reggad som isabell med och jag tror nog hans färg är ungefär som hennes.
Nu blev han inte rek vidare men hade varit kul att se hur han ser ut nu ändå :)

Hittade lite bilder på andra utav dom som rek vidare med, många såg riktigt trevliga ut :)

Lady_D: testa googla ägaren så hittar du :)
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
46 265
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: athena
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
596
Senast: tessan.g
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp