Bukefalos 28 år!

Rambo Cotton Cooler!

T

Tican

Nån som vet om det är bra? Ska ha som svett - transport - och tävlingstäcke. :) Typ.

Kan man specialbeställa det assnygga mörkblå med lilavita kantband som finns i ponnyvarianten?

Nån som vet om det finns billigare än 595:- på Henrikssons?

Tackar... :bow:
 
JAg har ett sådant täcke och det är jättebra!
Ett smidigt dnyggt svettäcke.
 
Jag tror att jag har ett sådant... Jag brukar ha det över sadeln vid fram och avskrittning på tävling och träning. Har även haft det under ett annat täcke vid transport. Det har funkat bra och framförallt är det snyggt!
 
Jag har ett sådant lila med grön/vit passpoal jättesnyggt :d Tycker faktiskt att det har funkat jättebra att lägga på svettig häst ruggade "fodret" som är på insidan suger upp fukten väldigt bra.
 
Det är ett rätt ordinärt mjukt bomullstäcke som kostar extra mycket för att det står Horseware på det. Ett fleecetäcke fyller samma funktion.
 
Tack vare dig så hittade jag ett täcke som passar till shettisarna jag har, perfekt till våren/sommaren/hösten då jag helst inte vill ha flecetäcket.. Och färgen var det inge fel på, lila :love: Nu försvinner pengarna igen.. ;)
 
Jag har ett sånt, mörkblått med vita kanter. Hur snyggt som helst! :love: Det ligger bra och hästen torkar snabbt.
Köpte mitt för halva priset, 275:-.
 
då vill jag ha ett sånt! :D Behöver ett snyggt täcke att ha på sommaren på trän/tävl/transport!
Det är jättesnyggt ju....
Vad är det för remmar på det? Täckgjord el kryssgjordar? Bensnören/svansrem?
 
Svansrem och täckgjord tyvärr... :smirk:
Annars hade jag själv gärna köpt ett.. :)
 
Ja alltså det var ett tips för dom som inte har råd med ett dyrt täcke att det går lika bra att köpa ett billigare täcke.

Fler frågor eller nåt att hacka på för det var väl egentligen det som var ditt syfte?
 
Jag var inte ute efter att hacka på dig! :confused:
Jag drev lite (mycket, om du nu vill se det så!) med dig i det förra inlägget.
:smirk:-smileyn visade på ironi ;)


Ja alltså det var ett tips för dom som inte har råd med ett dyrt täcke att det går lika bra att köpa ett billigare täcke.
Det var det jag var ute efter. :)
 

Liknande trådar

Samhälle Hej! I mitt område har det blossat upp en debatt kring parkeringar. Vi har väldigt ont om parkeringar och många som bor i området får...
2
Svar
24
· Visningar
2 688
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 544
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 573
Hästvård Hej! För er som följt min tråd "Problem att rida ut" vet att jag under hösten haft stora bekymmer med min 26 år gammla ponny. Han har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 401
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp