Rambo har avlivats

Sv: Rambo har avlivats

Nu har dom väl ändå fått till fel stam!? :confused: Är inte Hermes 1086 e Rambo 910 som är e Chapman - Lansiär!? Inte Rambo som är e Racot - Ibikus!? Eller har jag fått detta helt om bakfoten? :confused:
 
Sv: Rambo har avlivats

Du har helt rätt! Jag reagerade också på detta när jag läste det på Ridsports hemsida, men det gick inte att kommentera denna nyhet...
 
Sv: Rambo har avlivats

det här är ju inte den svenska Rambo det gäller (som för övrigt är född 1991) utan den danska Rambo..
 
Sv: Rambo har avlivats

Nej jag vet, men eftersom det står att den Rambo som de pratar om är far till bland annat Hermes 1086 så måste dom ju ha skrivit fel!? För det är ju bevisligen inte han. :grin: Fel årtal, fel stam osv.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
840
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 841
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Den 17-åriga danska hingsten Milan fick avlivas akut på långfredagen efter att ha brutit ett bakben i sin box. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp