Bukefalos 28 år!

Redan hungrig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

january

Jag har precis upptäckt att jag är gravid, och är ungefär i vecka 7. Mina bröst har redan växt något, blivit väldigt ömma osv, men det som jag märker mest skillnad på är min HUNGER! Jag äter lika mycket som vanligt vid måltiderna, och känner samma mättnad som tidigare - men blir hungrig så fort igen! Beror det verkligen på graviditeten eller beror det kanske på något annat? Det behöver inte gå mer än ett par timmar innan jag är så hungrig att min mage vrider sig. Det börjar bli lite påfrestande.. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Just nu upplever jag en sömnbrist som jag senast upplevde under valptiden. Min kära snart tvååriga hund har nämligen bestämt sig för att...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 493
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 688
Senast: Fiorano
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 693
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp