Bukefalos 28 år!

BernT

Trådstartare
Såna som Svante hade i Göteborg, är de bra?
Jag är sämst på att ha lagom korta tyglar.
Antingen tappar jag dem eller så blir de längre och längre utan att jag märker något.
Inte så bra ;)
De var ganska dyra (nästan 600 i ''min'' affär) så jag vill ju veta att det funkar innan jag köper.
 
Sv: Reinbows

Jag skulle oxå behöva sånna :angel: Mina tyglar blir 1 dm längre för varje hinder jag hoppar :rofl: Fasst dom är ju så förbannat dyra på jag hade inte haft råd att köpa dom. Och sen är jag ju inte säker på om dom går att tävla med på en lokal ponnyhoppning :confused:
 
Sv: Reinbows

47365.jpg


Bild ifrån hippson.
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 652
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: __sofia__
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 351
Senast: Mabuse
·
Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp