Bukefalos 28 år!

Reklammusik från film?

Silver Girl

Trådstartare
Musiken i den nyaste reklamem för Norrlands guld - vad är orginalet? Jag får för mig att den kommer från en film men kan inte komma på vilken.

Någon som vet? Gör mig vansinnigt irriterad att inte komma på det, och det står inte på deras hemsida.
 
Sv: Reklammusik från film?

Tydligen en låt som använts och omstöpts många gånger under årens lopp!

Inte undra på att tillochmed en sån ickelyssnare av musik som en annan kände igen den.

Men då är väl den där ölen väldigt utrikiskt om de måste sätta dit en visa från Amerkat. Då kan det inget vara att ha.



Nåja
Ptr



Ptr
 
Sv: Reklammusik från film?

Stämmer det, scenen när de skall stjäla guldreserven och rullar in i stan med en massa dumperslastbilar...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
694
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 316
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 381
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp