Bukefalos 28 år!

"Rekommenderas"

Berörd instans ska utreda sig själva = slut på diskussionen här
 
Jag måste nog hålla med Netia.
Algoritmen bakom funktionen är superkorkad, gissar på slumpalgoritm utan koppling till mig överhuvudtaget.

Mina träffar just nu:
Forum - senaste inlägg - trådnamn
Hästvård - 17 Dec 2010 - Beh. Häst utan hovar(Varning: starka bilder)
Hästmänniska - 27 Nov 2014 - Behöver er input (kollega som slog häst)
Senior - 11 Nov 2014 - flytten som blev en katastrof
Hästvård - 12 Nov 2014 - Den här hästen är skodd
Hästmänniska - 15 Nov 2008 - Jag har kommit överrens med säljaren om att köpa hästen genom video.
Förälder - 30 minuter sedan - När man ställt till det för sig själv

1. Jag hänger aldrig på hästforumen, och absolut inte i hov-trådarna. Ingen häst ju...
2. Jag hänger aldrig på förälder, iaf inte sen jag slutade modda där.
3. Tråden på Senior hade jag redan läst.
 
Tack för alla synpunkter!

Jag har tagit bort den gamla rekommenderas-funktionen och testar nu med en helt ny. Vad jag kan se fungerar denna bättre.
 
Jag tror att den nya funktionen är bättre på att lära sig vilka rekommendationer och trådar man läser. Jag tror dock inte att den gör skillnad på om en tråd är låst eller inte, tråden kan vara intressant att läsa även om man inte kan svara på den. Likaså har jag sett den rekommendera blogghuvudsidan, så den kommer inte bara rekommendera trådar. Om jag förstår rätt kommer den även individanpassa rekommendationerna, något den gamla funktionen inte gjorde.

Den här typen av funktionalitet kan aldrig bli helt perfekt, men precis som jag sade om den gamla tror jag att den kan hjälpa användare att hitta intressanta trådar och jag tror att det är bättre att ha den med de eventuella problem som kan finnas än att inte ha den alls.
 
Det finns inte en enda tråd här under som liknar de jag brukar läsa på avel och dressyr. Gravid är verkligen inte mitt forum och inte heller hund. Ska detta rätta in sig efter ett tag eller borde det vara rätt från början?
 
Jag vet inte säkert, men jag kan tänka mig att det rättar till sig så att det blir bättre efter ett tag, vet inte om det räcker med att du besöker trådar som vanligt eller måste klicka på intressanta rekommenderade trådar.
Detta är också en extern tjänst, som betatestas nu.
 
Jag får också gravid tråden som rekomendation.
Inte så kul att få det när man är 55+ och aldrig kunnat få barn och därför ALDRIG skulle få för mej att gå in där :cry: :mad:
 
Eftersom du och någon till, om jag kommer ihåg rätt, skrivit gravid i den här tråden kan jag tänka mig att det ökar chansen/risken för att en sådan tråd skall synas här under, jag ser en i alla fall.
Jag kan tänka mig att vilka trådar som visas förbättras efter ett tag, veckor. Men som jag skrivit tidigare, helt perfekt lär det aldrig bli.
 
"G"rekomendationen finns fortfarande kvar :mad:

Jag kanske måste pröva med att logga ut och in igen innan den försvinner, eller ?
 
Mycket bättre utseende på nya rekommenderas iaf, den förra storade upp avatarbilderna så de blev bara pixlar, den nya ser mer proffsig ut.

Spontant ser innehållet bättre ut också, fem trådar från Senior/Ungdom, tre från Hästsidan. Och eftersom jag klickade på en del hovtrådar i förra veckan så kanske dessa försvinner så småningom.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
546
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 159
Senast: Daff
·
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 624
Senast: skiesabove
·
Ridning Hej! Jag är ny här så vet inte om det är rätt underkategori. Men till min fråga/mitt problem. Jag har otroligt dålig balans, jag...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp