Resultat från helgen....igen

R

Rallebralle

Med femton katter ( 13 abyssar, en cornish och en spynx) i bagaget begav vi oss till Norge och Mjöskatten´s utställning .

Det var ju en två certsutställning och det var bara en av katterna(viltfärgad abyhona,fertil) som fick draget cert en av dagarna :D

Jag hade själv bara med mig Scilla,hon blev nominerad till panel.....och där blev hon...*trumvirvel*......BIS
Box blev hennes halvbror (viltfärgad EC,kastrathane)

Det var kul att hon blev BIS där när man ändå hade släpat sig så långt.... :smirk:

Men vilka värdopriser det var denna gång....en förpackning med Friskies torrfoder,en massa småburkan mjukmat av samma märke, ett vinglas med gravering Mjöskatten. :mad:

Och jag som ville ha en BIS rosett....
:crazy:
Dessutom fick man köpa sina rosetter själv,förutom de som tog titel.
Ja,just det ....En aby blev IC(blå fertil hona) en annan blev GIP(samma som fick rådunk av Scilla i panel) och vår enda senior som blev EP...en sorrelsilverhane.

Alla som vi hade med oss var släkt med varandra på ett eller annat sätt....knasigt!

Med undantag för cornishen och spynxen såklart..... :D
 
Jättegrattis :bow: :banana:

Trist det där när de har "skräppriser" när man för en gångs skull vinner, men det är väl inte för priserna man tävlar, eller hur ;)
 
Jag måste få gratulera!!! :D
Jag är riktigt avundsjuk :devil: vill oxå att det ska gå så bra med mina skogisar,,,men vänta bara, när de fått pälsat till sig ska vi oxå ut och visa oss :D
Vi kanske ses ;)
 
Jag ställde min skogis en gång som junior....han kom tvåa av sju i hans klass. :D
Det kommer säker gå bra ska du se ,nackdelen med skogisar är att det finns så himla många som stämmer med rasstandarden.......... :smirk:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp