Bukefalos 28 år!

Ridbyxor stl 56?

Mia_R

Trådstartare
Det spelar ingen roll var vi letar, det är hopplöst att få tag på ridbyxor till min sambo. :mad: Han har rätt långa ben och alla 54:or som vi testat har varit för små, så det naturliga steget blir ju att leta efter 56:or, men de är hopplösa att få tag i!

VAR köper alla långa killar sina ridbyxor och finns det ens att få tag på ridbyxor där grenen inte hamnar ett par dec. under skrevet? :confused: Det ser ju inte klokt ut och vi vägrar att köpa illa sittande ridbyxor. :crazy: Många verkar ju tro att benlängden inte spelar någon roll utan byxan blir bara vidare i midjan istället. :p
 
Roping har iaf när det gälelr dam sådana med extra långa ben, men det kanske ni redan provat?

HÄR finns iaf i strl 56.

En rak jodphursmodell med resår under foten. Skodd med clarino från knät och ner. Sadelskuren. Tillverkad i ett vävt material av hög kvalitet, tvåvägsstrech, 96% bomull och 4% lycra. Den denimblå byxan är tillverkad i mycket mjuk & följsam strechdenim.

Färg Marin, Gråbrun

Storlek
Dam 36-46
Herr 46-56
Junior 140-170

Pris
Dam 720:-
Herr 755:-
Junior 675:-
Övrig Information: Denimbyxan är ganska stor i storlekarna samt mkt strechig.

Det finns även en i samma märke men helskodd, även den finns i herr strl 56.

Horka jodphusridbyxor finns i herr strl 56, och kan fås med normala eller extra långa ben.


Alla jag nämnt här finns hos http://www.lillhastenistav.se Och det är ju inom 'åkavstånd' för att åka och prova för er.

Men kanske redan provat det?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 190
Senast: Dopy
·
Utrustning Hej! Jag saknar min varma ridjacka från 90-talet. Det var nog Mountain Horse som var grundaren men man kunde även köpa samma modell...
Svar
10
· Visningar
1 456
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 688
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp