RIKTIGT svart ögonskugga?

Sparrisen123

Trådstartare
Vad har ni för tips på en ögonskugga som är RIKTIGT svart, alltså inte blir grå på ögat, och som helst inte krävs 50 lager som ramlar över hela ansiktet utan blir svart på en gång?
Gärna lätt att "skugga" med (vad heter det? tona ut?). Helst matt eller lite metallic, inte glittrig eller väldigt metallic. Och allra helst inte så dyr... Finns det ens?
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Säg till om du hittar, har letat själv.
Bäst hittils är MakeUp Stores tycker jag.
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Har en svart ögonskugga från Dior och den är helt fantastisk. Bygger snabbt upp intensiv svärta, sitter som berget. Har den både som ögonskugga och fyller i ögonbrynen med!
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Okej, finns inte den perfekta får jag nöja mig med det bästa som går att få tag på :p
Vilken av Make Up Stores är bäst? Eller har de kanske bara en svart...?
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Okej, finns inte den perfekta får jag nöja mig med det bästa som går att få tag på :p
Vilken av Make Up Stores är bäst? Eller har de kanske bara en svart...?

Haha precis.

Den heter Microshadow Pollution, den jag har. Är dock 2 år gammal eller så, så risk finns för att den bytt namn. Är en av deras Microshadows oavsett.
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Förresten, om du inte har det sen innan; köp en primer - gör verkligen skillnad på hur sminker sitter (och tycker pigmenten blir starkare med).
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Joodå, primer har jag. Det är inte basen som är problemet utan helt enkelt brist på riktigt svart ögonskugga, men förhoppningsvis duger MUS!
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Nu har jag googlat lite, och tydligen ska Sugarpill - Bulletproof vara en av de bästa svarta att få tag på.
Dock får man nog beställa från UK, men det blev jag sugen på att göra.
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Man borde kunna köpa den i butik i London då eller?
Ska jag lägga på minnet tills nästa gång jag tar mig dit, jag är en sån som vill testa innan jag köper :p
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Baserat på vad jag sett av Sugarpill i olika tutorials på youtube så skulle jag nog våga hålla med om att den är sjukt bra. Har inte köpt den själv men har varit bra nära :d
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

MIYO! Med en liten reservation för att jag inte använt just den svarta, men alla deras färger som jag testat (bl a. röd gul och grön) har verkligen mycket kulör. Den enda ögonskuggan jag använt där jag får samma färg på ögonlocket som den som är i burken.
 
Sv: RIKTIGT svart ögonskugga?

Jag vet faktiskt inte om den heter nåt mer än "Nr 017"?

Såhär ser baksidan ut i alla fall:
pic_5239a1a69606ee35caa568be.jpg
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 296
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 143
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 579
Senast: Buongusto
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 876
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp