Bukefalos 28 år!

Rimboritten

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lennug

Vill tacka för en fin trevlig tävling igår påRimboritten.. Tyckte banan var jättefin.. med undantag av den besvärliga skogspartiet i branta backar på röd slinga..- Men det ska väl vara lite svårigheter med.. intebaraslät bana... Sven var pigg och fräsch efter han släpptes i hagen igår.. travade iväg ifull fart till sina unghingstar.. .. .. Tack till allatrevliga funktiomärer med.. Hoppas ni orkar ordna en ny ritt nästa år.. Då kommer vi säkerligen tillbaka.. hälsningar Gunnel och Sven:bow::)
 
Sv: Rimboritten

åh, skulle velat vara med som funktionär åtminstonde men blev "tvingad" att åka på kryssning ist:crazy: är det kallblodet sven du har? såg er förra rimboritten, han är sååå fiiiin! hur långt red ni? hur var vädret?
får trösta mig med att jag ska iväg och rida långritt tre dagar på sörmlandsleden med min pålle på tisdag, anledningen till att vi inte dök upp på rimbo i år.. nästa år är vi där!(om häst och ryttare är fräscha förstås)
väntar på bilder:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 471
Senast: Zuzzi
·
Distans Det vart en oväntat lång dag! Bestämde mig ju (med hjälp av er här) att rida hästen jag fått låna som var nyskodd på Rönningeritten. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: movgli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp