Bukefalos 28 år!

Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Little Joans spionrader ( de ca hälften hon får) lottas de fram ?
Vi tänkte köra en extra röstning efter varje DL vilka rader som ska delas ut.....
Så klart vi lottar


Och Princess Joanna får hon drällrad även om spionen dör? Eftersom det står så länge Joanna lever?
Om spionen är död kan ingen drälla längre.....
Joanna är i lyan, om hon dör innan spionen dött så får lyan inga fler rader.
 
Varför berättade ingen för mig att det var en dålig idé att dricka en hel flaska bubbel igår? Jag märkte inte att jag var full förens jag kom hem igår. Bakis + en fyra månaders bebis är ingen bra kombination. Tur att han har en fantastisk pappa!
 

Jag jobbar natt i helgen och ska därför snart gå och lägga mig - alltså kommer jag inte vara aktiv under dagen, utan dyker upp först senare i eftermiddag/kväll.
 
BarMaid Marion* - Robyns själsfrände och servitris på The Merry Women. Inser att folk kanske inte alltid är vad de ser ut för att vara och är uppriktigt orolig för Robyn. Ställer varje kväll någon mot väggen och hittar hon Robyn blir bägge av med sina förmågor, samtidigt som Marions intresse för andra människor falnar (förmågan försvinner)

Jag är kanske trög @Hedinn @Myrten men Marion är alltså siare? Dvs när hon ställer någon mot väggen får hon veta dens roll eller får hon bara veta "nej, det är inte Robyn"?
 
bara dubelkollar :Robyn kan hitta Marion genom att han tjuvar av henne? Eller har han gissningar på vem som är Marion utöver sin tjuvande förmåga

Det är tjuvningarna som räknas. Så om Robyn stjäl av Marion har hon hittat henne.

Jag är kanske trög @Hedinn @Myrten men Marion är alltså siare? Dvs när hon ställer någon mot väggen får hon veta dens roll eller får hon bara veta "nej, det är inte Robyn"?

Marion är siare, ja.
 
Underbart tema @Paddington och @Hedinn :love:

Efter att ha sett alla modifierade roller är jag väldigt nöjd med att jag inte försökte hinna leka fast jag inte har tid :p

Men bänkar mig på åskådarläktaren (parkbänk utanför puben med bra insyn?) med popcornskålen och vinglaset ikväll! Heja heja! :up::bump:
 
Jag har landat i Paris. Om ni vill ha svar från LL - tagga inte mig.:rofl: Nej, men allvarligt, jag hänger i LL-lyan men jag hänger inte med något vidare.
 
Underbart tema @Paddington och @Hedinn :love:

Efter att ha sett alla modifierade roller är jag väldigt nöjd med att jag inte försökte hinna leka fast jag inte har tid :p

Men bänkar mig på åskådarläktaren (parkbänk utanför puben med bra insyn?) med popcornskålen och vinglaset ikväll! Heja heja! :up::bump:
Tacka @Myrten & @Hedinn för både tema och roller, jag försökte mest bara komma in i delfinstadie så jag hängde med på hur de tänkte :angel::p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Shop to you drop, del 4
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp