asterix_zaphir

Trådstartare
Idag har jag varit och köpt mig en Tideholmsrockard :D
Har letat och letat med ej funnit vad jag söker sedan fick jag bra erbjudande på denna.


 
Sv: Rockard.

:D Den är fin.
Har fått in den under tak nu också så den står lite skyddat för väder och vind
 
Senast ändrad:
Sv: Rockard.

Jag kommer gärna å kör ganstern;)
Eftersom maffiakungen här hemma sagt upp sig;)..Nu är det bara en tidsfråga innan de evigt gröna ängarna...
 
Sv: Rockard.

Du e välkommen :laugh:
Jag skulle mejla dig om ett telefon nummer. Jag gör det nu, mitt minne är kort men intensivt :o

Kanske ska sätta in en bild på gangstern som ska dra vagnen sedan när han blir gammal nog.

 
Sv: Rockard.

En sån vill jag ha, fast STOR :D Tror inte det blir så bra med en sån på en nordis va :angel:

Himla söt kuse också! Men måste du vänta till han är 3 år och köra in? Det beror säkert på hästens personliga utveckling också om man säger så, men min vart inkörd och klar när hon var 2 (en nordis).
 
Sv: Rockard.

Visst e den fin:D
Vad för sele kan man ha till den? Jag har ju beställt en Pfiff vario men är lite "misstänksam" mot deras tilbury tugsen på den selen. Finns det någon liknande sela i den prisgruppen (ca 3000 kr) med snabbkoppling istället..

Jag tänkte börja lite smått med honom efter hösten, han ska börjas med att kastreras:devil: Sedan får man se hur han utvecklar sig. Jag hade gärna kört honom förra veckan :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Shixle
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 352
Senast: Sofie.S
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp