Rota nu i era arkiv ;-)

Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Tänker liva upp den här tråden igen nu. Tycker det är synd att den ska ligga så långt bak...

Eftersom det är så många fotografer kanske någon har hunnit ta någon bild på följande gamla och nya hästar som:

Salma Boko
Sofia Boko
Asa Budet
Agge The Bomber
Giant King
Alexander I.T.
Bars Best
Activity

Hmm... Kommer säkert på fler. Flrhoppningsvis finns det någon som har någon bild i arkivet.

Alexander I.T. står i ett stall rätt nära mig, red där mkt i höstas och just då på honom för han är så himla mysig, ett riktigt krytpaket trotts sina 20år. Hade planer på att köpa honom då han vart tillsalu i vintras, men vart inge köp och han står fortfarande kvar. Ska nog upp till veckan och kan knäppa lite kort på honom om du vill :)
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Jaa,, ta gärna kort på honom, han var en av de första travhästar jag tog hand om. Men det var längesedan, tror han var tre-fyra år då.
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Jaa,, ta gärna kort på honom, han var en av de första travhästar jag tog hand om. Men det var längesedan, tror han var tre-fyra år då.

photo.php
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Jag skulle vilja hitta bilder på Black Peter eller avkommor till honom! Vet att det inte finns så många men man kan ju alltid hoppas:laugh:
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Hejsan!​

Quick Pay är farfar till mitt varmblod sto
Quickwitted "Kickan":)
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

jag skulle gärna se bilder på mr drew har försökt att googla men hittar bara några få...
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Hej!
Skulle gärna se vad du har för bilder på kallblodet Reine!
Skulle det gå att ordna på något vis?
Tacksam för svar.:)
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

skulle bli jätteglad om nån hade kort på:

Dixy Cochran (f.95)
Best Wishes (f 89)

tacksam för svar :)

Dixy kommer jag ihåg från hennes tid hos Veijo (tror jag det var..) Tyvärr inga bilder men hon har lagt sig i mitt minne. Mysigt flick-sto har jag för mig.
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Hej! Detta inlägg är ju gammalt men tänkte bara säga att jag har bilder på Ulsrud Knoll, dock inga trav bilder. Jag köpte honom i somras å använder honom till ridhäst:)
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

KL

Spännande med en gammal bildtråd, jag undrar om det finns bilder på någon av dessa hästarna (gamla, nya, vad som helst):

Hot Tub
Belmont Ås
Mack Lobell
Royce Ås
Bengt Eme

:D
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Var på elitloppet 2008 och såg Hot Tub ta hem montéeliten. Hade bara en eländig liten digitalkamera på fickan, men en bild kan jag i alla fall rota fram. :p

tub_50d7779de087c35ccfbf5d59.jpg
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Jag var också på plats och såg det, har bilder från det även jag om jag inte minns helt fel. Så jäkla surt att han felade i årets montéelit :(
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Jag minns faktiskt inte om jag sett montéeliten för i år. :o Visst vann Prince de Montfort? Det är en jäkligt fin häst, faktiskt.
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Haha! Det är ganska illa om man inte minns ;) Hotten felade från start tyvärr och Prince de Montfort sopade banan med övriga ligan, den hästen är ruggig!
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Hot Tub på Sundsvall Open Trot om jag inte minns fel, tror bilden måste vara från 2005 eller nått.

HotTub.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 119
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 342
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 552
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp