Bukefalos 28 år!

Sååå lugn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar ingenting. W har varit riktigt lugn de senaste dagarna. Inget nervösbajsande i stallet, inget stissigt på ridbanan. Idag började jag fundera på om det var något fel på hästen som plötsligt bara tvärvänt i beteende. Nerverna på ytan tycks liksom vara puts väck. Eller ja, lite reagerade han när vi gick en annan väg in till stallet idag, men annars är det inget. Pälssättning kanske påverkar även honom, men när jag rider jobbar han på. Inget tjurigt alls utan han vill göra rätt och känns ambitiös.

Skumt. Hoppas att det bara betyder att han trivs och har landat i sin nya miljö.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu i helgen har jag ridit båda hästarna och det har blivit uteritt för hela slanten. I fredags var W helt skruvad, steppade omkring och...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
848
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 612
Senast: Lisa2014
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp