Sadelmärket ANKY

Evergreen

Trådstartare
Någon som känner till? :crazy:
Har en sadel hemma för att kolla på i det märket, mamma sa att dom i affären sa att det var en pessoa, men varför står det isf Anky på sadeln?

Dock är den inte riktigt i vår prisklass (11000 begagnad) så det blir nog inget köp, ifall det inte visar sig att den passar pållan till 110% och det är jag mkt skeptisk till.
 
själva sadlen kommer ifrån pessoa. Det är modellen som heter Anky. Tror det är så iallfall.

Har provsuttit en sådan och den var helt underbaratt sitta i. har dock inte ridit i någon så jag vet inte hur de är att rida i.

Ska själv prova en ny sådan nästa vecka tor jag eller ska jag testa prestige eller dominus tror jag. Ska prova ut ny sadel så vi får väl se vad det blir.
 
Ja, den var jätteskön att rida i.
Passade mej perfekt. Inte för lång, så man kommer åt hästen ordentligt. :) :love:
 
;)*blink blink* ja har två jätte fina pessoa sadlar till salu. de här är ingen smyganons jag bara berättar att ja har pessoa sadlar :)
 
jag också, en helt ny och en äldre modell.fast hur hittar man de äldre modellerna på internet jag vet inte vad modellen heter? :banana:
 
Jag tycker ANKY-sadeln är skön att rida i. Ganska så mjuk. Gillar du hoppsadlarna, så gillar du nog denna också. Tycker båda två är bra.
:)
 
ska jag vara ärlig.. antar det. Jag HATAR den nysaste pessoa sadeln. alldeles för mjuk. Men den gamla är dö skön att rida i! :love: men tyvär passar den inte på pollen.. :(
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 148
Senast: Mabuse
·
R
Utrustning Som en fortsättning på min tidigare tråd… Står här med en ny häst, fick tyvärr inte med någon sadel. Testade att rida ca 20 min med min...
Svar
19
· Visningar
1 448
Senast: Freazer
·
Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 214
Utrustning Hejsan! Jag har nu äntligen köpt min första egna häst😍 Hon kommer hem till mig om kanske 2-3 veckor. Vill gärna fixa en sadel så snabbt...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: clara123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp