Saknade tillstånd för hästhållning

Sv: Saknade tillstånd för hästhållning

HAHAHA!! PINSAMT!! Jag tycker att stalldelen på den skolan suger,med lärare och allt! så jag är inte förvånad alls..
 
Sv: Saknade tillstånd för hästhållning

Från ridsport att hästarna inte hade godtagbar ventilation nattetid

Hur kom dom fram till detta? Fanns det ingen ventilation i stallet? Eller mätte dom ventilationen? Har varit i flera stallar med ganska dålig ventilation och det tycker jag är viktigt att det kontrolleras så jag är nyfiken hur de kom fram till detta för inte gjordes väl inspektionen nattetid?
 
Sv: Saknade tillstånd för hästhållning

Förmodligen så enkelt att dem hade inga ventilationer i övrigt än stalldörrarna.
Öppna på dagen och stängda på natten. Det blir en himla dålig luft om den blir instängd så. Dem kanske kom tidig morgon innan dem hunnit öppna ut och vädrat.. ;)
 
Sv: Saknade tillstånd för hästhållning

Klantigt och sådant får inte förekomma! Vad ska det ge för budskap till elever att man försöker utbilda men inte har stallarna godkända! :eek::mad:
 
Sv: Saknade tillstånd för hästhållning

Det var ju en hel del andra brister också ... Pinsamt att en naturbruksskola har en sådan djurhållning.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har vid ett tillfälle blivit nekad att komma till en löshoppning när jag hade en häst på inridning, det var sista gången innan 3-års...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 909
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Hästnyheter Långdals ridcenter i Nykvarn utanför Stockholm läggs nu ner, efter att länsstyrelsen gett ägaren Anne Lindblad ett föreläggande om att...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
  • Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 069
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp