Bukefalos 28 år!

Santa Cruz

Jag har tagit hand om Santa Cruz ganska så mycket! Han är underbar!! :love:
Så himlans fin och Jens tycker han är otroligt bra! :D
 
Han är underbar!
Han står på stationen där jag betäckt mitt sto, han är hur lugn som helst och jätte snäll, underbart temprament. Hög dräktighet har han äver 95% på AI och väldigt högt på TAI också.
Mer om pris hittar du på www.vdlstud-sweden.com
 
Ja, han är jättefin! Valde mellan honom och Akribori, det som avgjorde att det slutligen blev A, är att de ville ha 90 dygns kostnad på SC. Han blev dyrare än vad min studentplånbok tillät. Men till våren har jag förhoppningsvis jobb, då är han aktuell igen.
Fick en video på honom, han är jättefin....
Nina
 
En helt underbar hingt!!! :love:
Jag använde honom i år till ett av mina ston... och ser spänt fram emot en Santa Cruz bebis i vår :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
513
Senast: pajaztar
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 001
Utrustning Har just nu en santa cruz Merlin på min häst ( den gamla modellen som är minst 15 år) och både jag och hon trivs i den. Problemet är att...
Svar
0
· Visningar
427
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 644
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp