Secret Santa 2023

Haha och jag sitter alltid och har dåligt samvete över den stackare som blir min tomte. Fick en kommentar från en bukefalist för många år sedan i stil med ”känns det inte konstigt att lura någon att köpa julklappar till dig själv?”, och det har liksom etsats sig fast. Så varje år tvekar jag för att vara med själv med tanken att det förstör leken för någon. 😅🙈 Så det var fint att höra att du hoppas på det, tack! ❤️

Och ja, om den här stortomten bara kommer ihåg att dra på sig öronen i vettig tid så är det absolut planer på en Secret Easterbunny! (Tar gärna en påminnelse typ v 5. 🤣)

Va? Märklig kommentar!
 
Och den som skickar bästa klappen får julpapper i pris?! :D

(Jag var din tomte ett år, du var rolig att shoppa åt - det fanns så mycket passande att välja bland :D )
Utmärkt pris! :D

Nä, jag råkade inte ALLS få med mig någon rulle från Rusta, nu när de rear ut alla julsaker. :angel:
Jag hade ju missat julbyn när jag var där före jul!
Sen råkade det kanske slinka med en rulle från Hemtex. Det var 70% på alla julsaker där också och TITTA så söta renar!
De krävde att bli räddade, så jag hade inget val.
IMG_20231230_131124411_HDR.jpg
 
Haha då lever jag upp till kass ledtråd iaf! :rofl:

Kul att det gått hem! Hittade en liten butik i trakten som hade både mugg och krok, fanns mycket fint så måste komma ihåg den till framtiden :love: Den har postorder och krokarna finns i flera storlekar, ifall du skulle vilja ha en länk för övrigt :)
Länk tack 😍
 
Det har återuppstått!!! :banana:
Registrerat på Rosersbergterminalen imorse, men syntes inte i appen förrän nu!
Undrar om scannern där jag lämnade in den är trasig.
Intresseklubben kan notera: ;)
Den 27 december hade paketet kommit fram till mottagarens utlämningsställe och blev uthämtat därifrån den tredje januari; bägge händelserna uppdaterades så fint så i appen.
Idag fick jag ett mail om reklamationen från PostNord:

"Vår utredning av din reklamation är nu klar.
Vi har sökt bland de föremål som tas om hand på våra brevterminaler men tyvärr inte hittat din försändelse.
(såklart inte, det är ju uthämtat av mottagaren)
Försändelsen kan ha levererats till mottagaren utan att den blivit utlämningsregistrerad.
(Jo, det har levererats till mottagaren OCH REGISTRERATS I ERT SYSTEM!!!)
Vänligen kontakta mottagaren för att kontrollera om försändelsen har mottagits. "
Sedan följer uppgifterna om paketet, där försändelse-id och allt finns med och det är ju det som reggats i appen!

Snacka om att huvudet inte vet vad svansen gör... :meh:
 
Det där med ett fiskespö med en haj på kroken var en synnerligen bra idé. Tjejerna uppskattar den båda två. Juno jamar efter den när jag plockar fram den. 🥹

Visa bifogad fil 137444

Älva fick fullständigt ryck och kastade sig runt i sängen. Så landade hon i den här perfekta hajdödarpositionen.

Visa bifogad fil 137445
Men så roligt att de gillar den, köpte den mest för att hinta om tomtens nick. 😁 Så fina de är! 😍
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 858
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 314
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 912
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 834
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp