Secret Santa 2023

Tack alla för en trevlig lek i år.
Extra stort tack till @Nixehen såklart. Det är nästan så man hoppas att man lottas som din tomte framöver :angel:.
Nu sitter jag redan och hoppas att du kommer att ha ork och möjlighet att även arrangera en påskhare i år. Men förstår såklart om du inte orkar, måste vara mycket jobb att hålla ordning på alla.
Och skulle du behöva avlastning på något hörn med den (typ hålla koll på paket eller vad som nu går att avlasta med) så kan jag säkert vara tillgänglig.
 
Jag anade det (att det diskuterades tidigare i tråden) men min genomsökning gav ändå nada :rofl:

Tusen tack vi är alla väldigt nöjda här. :D Muggen får nog följa med till jobbet så jag får en egen här på plats. Godisbitarna är snart slut och den lilla kroken är heeeelt underbar :D
Haha då lever jag upp till kass ledtråd iaf! :rofl:

Kul att det gått hem! Hittade en liten butik i trakten som hade både mugg och krok, fanns mycket fint så måste komma ihåg den till framtiden :love: Den har postorder och krokarna finns i flera storlekar, ifall du skulle vilja ha en länk för övrigt :)
 
Ja här festas det loss på allehanda godsaker.
Kattmamman har redan tjingat kattgodiset men alla andra fick också smaka.
Min lilla hund är MYCKET nöjd med sina tuggisar - men eftersom hon är så liten behöver jag dela dom - så de kommer räcka länge.
Tack än en gång för fina saker @Halcyon
Härligt att läsa, att blev så bra medxä allt ❤️

Ska nog köpa till mammas katter och testa godiset när fått sa bra recension. 😺
 
Tack alla för en trevlig lek i år.
Extra stort tack till @Nixehen såklart. Det är nästan så man hoppas att man lottas som din tomte framöver :angel:.
Nu sitter jag redan och hoppas att du kommer att ha ork och möjlighet att även arrangera en påskhare i år. Men förstår såklart om du inte orkar, måste vara mycket jobb att hålla ordning på alla.
Och skulle du behöva avlastning på något hörn med den (typ hålla koll på paket eller vad som nu går att avlasta med) så kan jag säkert vara tillgänglig.
Haha och jag sitter alltid och har dåligt samvete över den stackare som blir min tomte. Fick en kommentar från en bukefalist för många år sedan i stil med ”känns det inte konstigt att lura någon att köpa julklappar till dig själv?”, och det har liksom etsats sig fast. Så varje år tvekar jag för att vara med själv med tanken att det förstör leken för någon. 😅🙈 Så det var fint att höra att du hoppas på det, tack! ❤️

Och ja, om den här stortomten bara kommer ihåg att dra på sig öronen i vettig tid så är det absolut planer på en Secret Easterbunny! (Tar gärna en påminnelse typ v 5. 🤣)
 
Haha och jag sitter alltid och har dåligt samvete över den stackare som blir min tomte. Fick en kommentar från en bukefalist för många år sedan i stil med ”känns det inte konstigt att lura någon att köpa julklappar till dig själv?”, och det har liksom etsats sig fast. Så varje år tvekar jag för att vara med själv med tanken att det förstör leken för någon. 😅🙈 Så det var fint att höra att du hoppas på det, tack! ❤️

Och ja, om den här stortomten bara kommer ihåg att dra på sig öronen i vettig tid så är det absolut planer på en Secret Easterbunny! (Tar gärna en påminnelse typ v 5. 🤣)
Jag skulle gärna vara din tomte!!
Baraföratt
 
Haha och jag sitter alltid och har dåligt samvete över den stackare som blir min tomte. Fick en kommentar från en bukefalist för många år sedan i stil med ”känns det inte konstigt att lura någon att köpa julklappar till dig själv?”, och det har liksom etsats sig fast. Så varje år tvekar jag för att vara med själv med tanken att det förstör leken för någon. 😅🙈 Så det var fint att höra att du hoppas på det, tack! ❤️

Och ja, om den här stortomten bara kommer ihåg att dra på sig öronen i vettig tid så är det absolut planer på en Secret Easterbunny! (Tar gärna en påminnelse typ v 5. 🤣)
Jag var ju din Easterbunny sist och tyckte det var en fantastisk ära! ❤


Tack för den här omgången, jag ser redan fram emot nästa gång.
 
Haha och jag sitter alltid och har dåligt samvete över den stackare som blir min tomte. Fick en kommentar från en bukefalist för många år sedan i stil med ”känns det inte konstigt att lura någon att köpa julklappar till dig själv?”, och det har liksom etsats sig fast.

Men hjälp vilken weird kommentar! Som om HELA leken skulle gå ut på att lura någon att köpa julklappar till Big Santa, och sedan inget mer. :rofl:
 
Men hjälp vilken weird kommentar! Som om HELA leken skulle gå ut på att lura någon att köpa julklappar till Big Santa, och sedan inget mer. :rofl:
Den kanske trodde att det var ett slags pyramidspel?
Alla klapparna fördelas efter en viss rangordning, där Big Santa såklart har rätt till största delen. :rofl:
Jag vet inte om det är de som anmäler sig först som får mer eller om det är de som varit med först gånger tidigare...? ;)
 
Den kanske trodde att det var ett slags pyramidspel?
Alla klapparna fördelas efter en viss rangordning, där Big Santa såklart har rätt till största delen. :rofl:
Jag vet inte om det är de som anmäler sig först som får mer eller om det är de som varit med först gånger tidigare...? ;)
Kanske ny regel till nästa år? Alla deltagare måste skicka TVÅ paket - varav ett till Big Santa! 🤓 :sneaky:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 858
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 314
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 912
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 834
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp