Bukefalos 28 år!

"security token was missing"

lewellyn

Trådstartare
Detta felmeddelande får jag upp då och då när jag postar svar i trådar. Mycket irriterande när man har skrivit ett långt inlägg och sedan måste skriva om allt igen - vilket jag oftast inte orkar göra. Ibland går det att posta som vanigt och ibland kommer detta upp, ungefär 50/50 den senaste veckan. Jag gör ingenting ovanligt utan skriver bara ett vanlig inlägg...

"Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error."
 
Sv: "security token was missing"

Jag har fortfarande samma problem från och till, vansinnigt irriterande och nu skiter jag banne mig i att svara i forumet alls snart... :mad:
 
Sv: "security token was missing"

Typiskt bukesvar: (;))

Vet egentligen inte, men kan det inte ha att göra med att du loggas ut under tiden som du skriver inlägget, och meddelandet därför kommer upp?
 
Sv: "security token was missing"

Gör som det står i meddelandet, kontakta admin. Skicka alltså ett pm till Gunnar så löser han säkert problemet. Ett tips fram till dess det är ordnat är att kopiera ditt inlägg innan du skickar det så är det bara att klistra dit det igen om det inte fungerar första gången du skickar.
 
Sv: "security token was missing"

Jo, jag försöker komma ihåg att kopiera inlägget men det är inte alltid hjärnan är med... :angel:
Jag försökte kontakta admin några gånger,men samma sak händer så jag lessnar och skiter i det. Nu är ett meddelande med skärmdump på felmeddelandet skickat i alla fall.

Mammas: nope, jag stannar inloggad hela tiden.
 
Sv: "security token was missing"

Om du är inloggad hela tiden vet jag ännu mindre vad detta kan bero på.

Virus eller antivirusprogram som blockerar något kanske.

Eftersom det vad jag vet endast är du som regelbundet råkar ut för detta så är jag ganska övertygad om att problemet ligger på din dator.

Något du skulle kunna försöka med är att installera en annan webbläsare och se om den fungerar bättre.
 
Sv: "security token was missing"

mycket skumt, jag aktiv på massvis av forum och det är bara här på buke det händer... jag hittar inget fel alls på min dator heller (har kollat igenom väldigt grundligt - kör med mac och safari eller firefox)
 
Sv: "security token was missing"

Har du problemen och i lika stor mängd oavsett om du kör safari eller firefox?
 
Sv: "security token was missing"

Jag har glömt kolla med firefox, gör det under morgondagen och återkommer då...

Har nu dessutom samma problem med att posta från Safari i iphonen upptäckte jag i dag.
 
Sv: "security token was missing"

Samma problem kvarstår från och till på en annan dator, även då i Safari.
Nu har det också börjat stå att jag måste vänta 30 sek innan jag postar (men inlägget postas i alla fall) - och trots att jag inte skrivit något innan.

I firefox fungerar det bättre men jag gillar verkligen inte den webläsaren :(
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen! Har en tävlingshäst...
2
Svar
23
· Visningar
4 121
Senast: Hailey09
·
Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: HannaZ
·
G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 459
Senast: terese
·
IT & mobiler öppnade min inkorg igår och detta fanns att beskåda... From: Miss Brenda and Casmin Dear one, May the blessings of God be with...
Svar
19
· Visningar
3 110
Senast: portia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp