Bukefalos 28 år!

Senseo kaffepads med baileyssmak

Gott o värmande

Det blev latmansmiddag... Bullens pilsnerkorv. Jag fick för mig att köpa två konserver i somras... Men jag kan inte påstå att de var nån hit, så de kommer inte att köpas igen.

Det ska bli spännande att se vad vi får att äta i morgon... Boule i morgon kväll, jag är tveksam om jag kommer åt banorna... Men jag hoppas. För jag kommer ta manuella rullstolen.
Jag måste ringa i morgon och tydliggöra att chauffören ska komma in o hämta mig innanför porten. För försöker jag åka utför rampen på baksidan, blir jag garanterat hängande i krokig arm i ett av träden på innergården... Det höll jag på att bli i somras. För jag fattar INTE hur man fartbromsar en ETAC pensionärsracerrullstol... Jag fick sex veckors körskoleundervisning på permobilen innan jag fick skriva på att jag kunde hantera den. Men jag har inte körkort på den manuella. Jag får se om jag kan få en ny arbetsterapeut som kanske skriver ut en "lättare" variant åt mig och då ska jag be några kompisar att ge mig lite insidetips...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När kommunen hade hand om länstrafik och färdtjänst, kom tjänstemän hem fill personen som sökte färdtjänst och tittade hur det såg ut...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok jag vill bara ha det samlat nånstans, utan att behöva sitta och bläddra i facebookflödet. Idag är det köksregionen som ska få en...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Hackad och malen natt, med irriterad och småtrött katt på grund av detta... :p Så jag skolkade från bassängträningen idag, postade ett...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Idag var det Hovstadag, för att hälsa på pappsen och mammsen... :heart Okey... Chauffören satt i bilen utanför min port på framsidan...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp