Sevärdheter nordöstra London?

Nu börjar det närma sig...

Jag har ett par frågor till (plus att fler tips förstås fortfarande är välkomna);
- Jag läste för några veckor sen att det var obligatoriskt med munskydd på tunnelbanan/i kollektivtrafiken, gäller det fortfarande?
- Är det smartast att beställa hem oystercard innan avresa eller går det lika smidigt att köpa där på plats?

:)

När jag var i London senast tog det några enstaka minuter att skaffa Oystercard på den tunnelbanestation jag var på i centrala London. Där fanns t.o.m. en trevlig kvinna som jobbade där som kunde rekommendera vad som blev billigast för oss.
 
Jag var i England för 2 veckor sen. Finns inga sådana krav längre. Inte ens på flyget behöver man munskydd längre.

Åh... Okej. Jag som hade tyckt att det hade varit bra om det var kvar :/... hua. Tack.

-----

Förresten, behöver man adapter till eluttagen? Det har jag glömt...
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 939
Senast: Stereo
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 535
Senast: Paddington
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 665
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 727
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp