Sevärdheter nordöstra London?

Nu börjar det närma sig...

Jag har ett par frågor till (plus att fler tips förstås fortfarande är välkomna);
- Jag läste för några veckor sen att det var obligatoriskt med munskydd på tunnelbanan/i kollektivtrafiken, gäller det fortfarande?
- Är det smartast att beställa hem oystercard innan avresa eller går det lika smidigt att köpa där på plats?

:)

När jag var i London senast tog det några enstaka minuter att skaffa Oystercard på den tunnelbanestation jag var på i centrala London. Där fanns t.o.m. en trevlig kvinna som jobbade där som kunde rekommendera vad som blev billigast för oss.
 
Jag var i England för 2 veckor sen. Finns inga sådana krav längre. Inte ens på flyget behöver man munskydd längre.

Åh... Okej. Jag som hade tyckt att det hade varit bra om det var kvar :/... hua. Tack.

-----

Förresten, behöver man adapter till eluttagen? Det har jag glömt...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 576
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 313
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 942
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp