Bukefalos 28 år!

Seven-Pevens bebistråd

Kolla honan :love:
20160510_084325_zpsyelf8bjz.jpg
 
På en ras som inte får poäng på färg :banghead:
Tänk om det varit en brittkull :love: Nåja. Van är hur läckert som helst, och ännu mer med hennes huvud!! Du ska inte ha en liten fladdermus? ;)
Nej! :banghead:

Jag har missat något men varför har du gjort jättehoppet från britt till cornish, eller om det är devon, rex??
 
Nej! :banghead:

Jag har missat något men varför har du gjort jättehoppet från britt till cornish, eller om det är devon, rex??

Haha ;)
Jag har alltid velat ha en devon. Bokade en år 2000 men Yoga kom emellan. Sen dess har britterna trillat in en efter en.
För 1,5 år sen skrev jag till några uppfödare och frågade lite av ren nyfikenhet, och den här uppfödaren erbjöd mig direkt att bli fodervärd. Fick vänta ett tag på en bra hona och sen kom Seven. Jag kommer dock inte bedriva nån egen avel på devon, utan britterna är fortfarande min ras.
 
Haha ;)
Jag har alltid velat ha en devon. Bokade en år 2000 men Yoga kom emellan. Sen dess har britterna trillat in en efter en.
För 1,5 år sen skrev jag till några uppfödare och frågade lite av ren nyfikenhet, och den här uppfödaren erbjöd mig direkt att bli fodervärd. Fick vänta ett tag på en bra hona och sen kom Seven. Jag kommer dock inte bedriva nån egen avel på devon, utan britterna är fortfarande min ras.
Aha, det är inte din kull alltså.

Hon ser i alla fall superfin ut! Hoppas bebisarna också blir det.
 
Ja :banana:
Och ändå har jag ju fotat dom nu på morgonen och lagt ut bild på facebook. Och när jag tittar på den bilden nu, så är dom ju faktiskt 5 :angel:

Känslan när man ser på bilden att nått inte stämmer :eek:O_o:crazy::o
Som uppfödare hade jag känt mig lite orolig om jag frågat Hur många blev det? och först fått svaret 4 och sedan 5 dagen därpå :angel:

(Fast jag antar att en förlossning kan dra ut på tiden så att det faktiskt ploppar ut en till flera timmar senare)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp