Bukefalos 28 år!

singstar el liknande för småbarn?

mino

Trådstartare
dottern som fyller 3 om två veckor ställer sig gärna med en mick (läs pinne eller penna) och sjunger Kara Kara meller eller Bäjbä gobaj bäjbä gobaj eller för den delen Sjörövarfabbe. Jag tror att hon skulle tycka att det var väldigt kul med Singstar, nån som vet någon variant eller version som passar för så små barn?
 
Sv: singstar el liknande för småbarn?

Nu har jag inte spelat Singstar eller något liknade själv, men mina ungar har alltid varit hel nöjda med att man har kört deras favoritskivor för stunden på CD spelaren så har de sjungit med.
 
Sv: singstar el liknande för småbarn?

Vi har singstar och lilla tjejen (3 år) tycker det är kul även om hon inte förstår hela grejen. Stora tjejen (6 år) har full koll på poäng och allt vad det är, medan lilla tjejen nöjer sig med att hålla i en mick och får höra sin röst i högtalarna.
Det finns ju sånger att köpa via nätet till playstation så vi har laddat ner svenska schlagerlåtar som passar barnen bra. Sen väljer lilltjejen "Breaking the law" och annat knas ibland men det är rätt skoj:-D

Vill man inte lägga ner så mycket pengar så finns det ju mickar med stativ på BR och för den lilla tjejen fungerar det lika bra.
 
Sv: singstar el liknande för småbarn?

Aha, tack för tipset ska kolla upp stativmick och vanligt singstar!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 872
Senast: fejko
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 658
Senast: LaMagia
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 857
Senast: _Taggis_
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 167
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp