¨Ska det börja nu igen?

Sv: ¨Ska det börja nu igen?

Nej nu vill jag inte veta av mer krångel från dig :( HOPPAS att det blir BRA nu!! Hon får bannemig inte bli dålig igen! Jag ska inte säga något om vad du ska göra, för jag är varken veterinär eller proffs (det finns tillräckligt av på buke...). Men jag hoppas att det blir helt bra snart!
 
Sv: ¨Ska det börja nu igen?

Har ingen aning om hur du rider. Men börja med att skritta långa, långa turer innan du ens tänker på trav eller galopp. Skritt stärker en häst:s muskler mer än man tror. Har inte läst dina trådar så mycket. Men gör du så redan så bortse mina rader.
 
Sv: ¨Ska det börja nu igen?

Fladde skrev:
Men det är också bevisat att skadan bler värre vid vila.

Blir det tal om mer så kommer jag nog inte kämpa längre för Missy tyvärr.

Imorgon har jag ägt Missy i exakt 11 mån och i 9 av dom har vi kämpat.
Jag har inte fått tävla/träna på min finna tävlingshäst som jag köpte just för att kunna tävla direkt.
Det låter säkert ego det jag skriver nu men så är det:(

Vet precis hur du känner har samma problem själv. Han åker om en vecka. Jag har en ny häst p G, man mår inte bättre av att älta bäöttre att gå vidare. Och som ngn sa, alla skador läker inte ut tyvärr.
 
Sv: ¨Ska det börja nu igen?

Bison skrev:
Vet precis hur du känner har samma problem själv. Han åker om en vecka. Jag har en ny häst p G, man mår inte bättre av att älta bäöttre att gå vidare. Och som ngn sa, alla skador läker inte ut tyvärr.


Usch då:( :(
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Zpunk
·
Hästvård Förstår att ingen kan svara mig på vad som är rätt eller fel, men söker lite stöd... Min häst är tre år. Jag köpte honom i slutet av...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 472
Senast: Nevermind
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp