Bukefalos 28 år!

BernT

Trådstartare
Behöver köpa nya skor som passar till kostymbyxor/slacks. Har flera par chelseaboots så det har jag + ballerinor. Men skulle vilja ha något mellanting. Tycker det är för tidigt för boots och för sent för ballerina. Loafers har jag med och det tycker jag är lite som ballerina.

Ni som jobbar på kontor/har lite striktare klädsel vad kör ni med för skor?
 
Behöver köpa nya skor som passar till kostymbyxor/slacks. Har flera par chelseaboots så det har jag + ballerinor. Men skulle vilja ha något mellanting. Tycker det är för tidigt för boots och för sent för ballerina. Loafers har jag med och det tycker jag är lite som ballerina.

Ni som jobbar på kontor/har lite striktare klädsel vad kör ni med för skor?
https://www.zalando.se/pier-one-snoerskor-cognac-pi911c05o-o12.html
PI911C05O-O12@12.jpg
 
Brogues! Finns massa snygga.
+ @monster1

Avskyr såna skor, sorry! Det kunde ju ingen av er veta :D

Tycker det är så svårt. Vill gärna ha platta men lutar åt att skaffa några med klack istället. Tycker det är enklare på vår/sommar för då kan man bara ha ballerina eller slipins eller vad det nu heter. Svårare höst och vinter. Ja chelseaboots när det är kallt då.
 
Släta enkla skor med lite klack. Svarta eller bruna.
Typ som de här. Den första från Ecco, den andra från Rieker.
ECCO%20Shape%2045%20Sleek%20Pumps%20Dam%20H%20gkla%20839_1_LRG.jpg

77-4002_1_rieker.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 456
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 094
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
850
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp