Bukefalos 28 år!

Skrapning...

Krusan

Trådstartare
Nu gick det så illa att jag var tvungen att göra en skrapning efter en MA. Nu undrar jag hur ni mått efter skrapningen?

Är lite nojjig att råka ut för komplikationer eftersom jag ska flyga hem till Australien på söndag. Igår dagen efter skrapningen hade jag inga smärtor och endast små flytningar. I dag så blöder det mer och jag har typ mensmärtor. Ska man ringa sjukrådgivningen och fråga?

//Krusan
 
Sv: Skrapning...

För mej var det inga problem. Jag lyfte iofs inget tungt på typ två veckor. Blödde väl i tio dagar ungefär.

Ring ändå för att vara säkrare tycker jag. Tar du arnika? Finns i droppar och jag tog dem efter mitt mf, hjälpte läkningen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 632
Senast: solrose00
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 285
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 668
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 099
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp