Skryttråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Ewa

Alla andra forum har juh bildtrådar :) Kan inte vi också skryta litet med våra små underverk? Som nybliven förstagångsmamma vill man juh liksom klistra bilder på den vackra överallt :p


/Ewa - numera godkänd för avel

Absolut första bilden på mig och Victoria

first%20meeting.jpg


Fem veckor senare :)

aff.jpg
 
Sv: Skryttråd?

Gratulerar med den lille :) Har själv en son på snart 3 som jag är otroligt stolt av! Började att gå på toaletten själv när han var 2 :D .Ska se om jag hittar en bra bild på oss, så lägger jag in den här lite senare.
 
Sv: Skryttråd?

Tack :) Jo, nog är hon lik sin far alltid!! Munnen är min, resten är pappa upp i dagen! Tack och lov *skratt*
 
Sv: Skryttråd?

Grattis!

Här är en bild på mig och Viktor, 13 månader, tagen för ett par veckor sedan:
Myser lite i bärsjalen. Minuterna efter det där somnar han som en stock med en djup suck och kinden mot mitt ena bröst och en liten hand på det andra. Såååå sött! :love:
phpxtbd1u.jpg
 
Sv: Skryttråd?

Vilken sötnos!! Och en liten amerikan till ser jag ;)
 
Sv: Skryttråd?

Här kommer ett par skapligt nya bilder på min kille, född 14:e mars och något så fruktansvärt söt :love: (det var väl en skryttråd?)

smile.jpg

beadyeyes.jpg
 
Sv: Skryttråd?

Ohhh!! Man blir ju helt SJUUUK :love: :love:

Får återkomma med Theo-kort senare...
 
Sv: Skryttråd?

2_man.jpg

Här är det senaste och kanske sista tillskottet i vår barnaskara.
Tobias född 2/3. 2 månader på bilden.
:love: :love: :love:
 
Sv: Skryttråd?

Mer skryt :love:

Nyaste tillskottet:
phpwtkvnh.jpg


Och storebror:
phpw4cm8f.jpg
 
Sv: Skryttråd?

Här är en bild på Cassandra 2 år. Men på bilden är hon nog inte mer än 1,5

cass.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 186
Senast: Habina
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 111
Senast: mandalaki
·
K
Ekonomi & Juridik Nu behöver jag råd och tips! Upptäckte för tre veckor sedan några vita larver i stallet. Främst på täcken, golv och väggar. Vi beslöt...
Svar
8
· Visningar
5 421
Senast: Idaidut
·
Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp