Bukefalos 28 år!

Slappkväll

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kört vatten i IBC behållaren, i hästtransporten. Fylld till 80 procent. När hastigheten kommer upp i 80 km/h, vad det börjar självsvänga då. Står lite på kanten åt höger också, hjälper till för svängningarna. Det blir till att bromsa ner till 50 km/h direkt. Blir rädd att släpet ska vingla ner i diket.
Nu är vattnet ihällt direkt i brunnen. Om det försvinner ut i ådrorna är det ingen mening att försöka fylla på men står det kvar en stund så är det värt en runda till inför helgens toalettspolningar.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 569
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
3 916
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 243
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ja, min sambo är en ganska hetsig bilförare som väldigt ofta kör för fort och beter sig (idiotiskt) i trafiken. Han ÄR bra på att köra...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 334
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp