Bukefalos 28 år!

A

Askungen 02

Nu är det snart dax för dop och våra tidigare barn har vi haft stora dop, med föräldrar syskon kusiner vänner inbjudna men nu känner jag inte alls att bjuda vissa. Och de är ju nära släkt, men jag känner att varför ska de komma på hennes dop när de inte ens har varit här och besökt henne, och då pratar man om 10 minuters bilfärd. Och lilltjejen är två månader redan, hur göra???:crazy::crazy:
 
Sv: Snart dop

Jag tycker att du ska göra precis som du känner för.
Vill du inte bjuda visa så gör inte det!

Hade dom varit intresserade av din lilltjej så hade dom ju kommit på besök, eller hur?
Alltså är dom inte intresserade. Har dom haft hinder så kunde dom ju ringt åtminstone.

Jag vet, det är inte lätt, men gör som du känner för.

LYCKA TILL MED DOPET!!! :bow:
 
Sv: Snart dop

Du bjuder såklart precis vilka du vill, men att du inte fått besök på två månader innebär ju inte per automatik att de är ointresserade och inte bryr sig om er.

Finns det andra faktorer än bara det som gör att du inte vill bjuda dem?
 
Sv: Snart dop

<ja nu var det över dopet,jag bjöd dom endå men det blev som jag befarade, " de satt nästan på varandra" tittade inte ens på våran lilla. Tryckt stämmning de var inte bara jag som kännde av de, med de, menar jag min mans syskon och mor o far. Jag undrar vad jag har gjort. Vill gärna ta upp detta med dom, men är rädd att jag inte kan behärska mig utan blir bara j---igt arg.:confused::confused::confused:Kan ju tillägga att jag är ju ingen svärmorsdröm med två barn från ett tidigare förhållande, de va ju inte de dom hade önskat sig. men jag har försökt att vara till pass nu 6 år nu känner jag att det räcker. Och detta var droppen.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 187
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 983
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 630
Senast: Araminta
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 331
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp