Bukefalos 28 år!

Sommarkurs! Halmstad

Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag sökte tyvärr inte, hann inte få iväg någon anmälning för min skrivare krånglade så jag kunde inte skriva ut anmälningsblanketten.. :( Får hoppas att kursen kommer någon mer gång! Ville verkligen gå.. :mad:
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

*KL* Attans att jag inte sett denna tråden innan!!! :mad:

Skulle vara kul att fräscha upp kunskaperna lite... Men nu börjar jag jobba samma vecka som kursen börjar. :(
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag får inte länken att fungera, är det en sommarkurs på högskoaln i Halmstad, eller anordnas den av SLU?
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Det är en sommarkurs anordnad av högskolan i Halmstad.
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag har sökt kursen och hoppas att man kommer med! Det är alltid kul med uppfräschning, nya kunskaper och andra infallsvinklar. Ska bli spännande!
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Sökte oxå! :) Nu hoppas jag bara att jag kommer in... Ni har väl inte allt för höga betyg?;)
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Nån som vet när antagningsbeskeden kommer för sommarkurserna?:confused: :)
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Dom borde nog komme i mitten av maj. Har för mig det från tidigare år.
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Lånar knapp och puttar upp tråden.

Ni som sökte, kom ni in?

Jag fick mitt antagningsbesked igår, och jag var antagen.

Ordnar det sig med jobbet och ledighet så tänkte jag gå den.
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag kom också in. Ska gå den om jag inte får jobb.

Ser att du bor i helsingborg. Hur har du tänkt att komma till Halmstad?
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag ska jobba istället! Fick reda på det nu. Annars hade jag gärna åkt med. HAr du pendlat hela hösten o våren? det har jag med. Vi hade ju kunnat samåka tidigare... ;)
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

precis. Fast jag plankade en hel del på tåget så det blev inte så dyrt för mig i slutändan ändå...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 194
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 150
Senast: Sasse
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 414
Skola & Jobb Jag upplever att det nu är färre jobb att söka än när jag sökte jobb i början av året. Så jag funderar på vad mer man kan göra för att...
2
Svar
29
· Visningar
2 820
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp