Bukefalos 28 år!

Sommarkurs! Halmstad

Sv: Sommarkurs! Halmstad

Blev oxå sugen på att söka.. Men frågan är om det är så lämpligt för mig.. Ska ha barn i slutet på augusti.. :)
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Kostnaden är nog bara dina resor till och från skolan och sen studielån + bidrag. Annars kostar det nog inget. Om man nu inte ska iväg på "utflykt" som skolan inte står för... :)
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Men då har du ju något att göra! Jag mailade och kollade under vilka veckor kursen sträcker sig. Hon jag mailade var på semester men hon skulle svara så fort hon kom tilbaka.
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Aha, det där lät intressant, kanske skulle ta och söka. Kan ju inte skada med lite kunskaper om hästens anatomi också :)
 
Senast ändrad:
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Sånt har man väl alltid nytta av!?:)

Synd att det är så långt från Gävle bara...
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Åh, vill också läsa! :love: Hur lång kan den tänkas vara?
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Åhh, hoppas hon svarar snart då! Hoppas att det är i början på sommaren...
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Den ska jag söka!

Tur att bukefalisterna hittar roliga saker åt en :bow:
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag meddelar så fort hon har svarat på mitt mail.

Sista ansökningsdag är 1 april!
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jag är helt inne på detta, förutsatt att man kan dessa veckor. När man är extra anställd så jobbar man som mest under sommaren...
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Mycket intressant! Jag läser redan vid Halmstads högskola (lärarprogrammet, sista året YES :bump: ) och tycker att kursen låter något som man kan ha användning av om man håller på med hästar.

Kursansvariga är som sagt tillbaka på måndag så det vore kul att få veta vilka veckor kusen går.

Vore roligt med en klass full av bukefalister :D

Höres
Jacky
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Imorgon vet vi! :D Hoppas att det är någon gång mellan vecka 18 och 25. Pleeeeeease!
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Kursen startar med registrering fm 12/6 och går sedan v.24, 25, 26, 31,32.

Detta fick jag som svar!
 
Sv: Sommarkurs! Halmstad

Jippi!!! :bump: :bump: Då funkar det ju för mig.. Ska söka den och jag hoppas att jag kommer in. En klass full med bukefalister hade varit superkul!!!! :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 182
Senast: Cambrie
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 413
Skola & Jobb Jag upplever att det nu är färre jobb att söka än när jag sökte jobb i början av året. Så jag funderar på vad mer man kan göra för att...
2
Svar
29
· Visningar
2 793
Senast: Wille
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp