Bukefalos 28 år!

Spinoff vinterjacka. Vilken är snyggast?

OT.

Det här är intressant ur ett annat perspektiv.
Jag är fascinerad ( på ett bra sätt) av människor som gör så genomtänkta val som TS @Hero

Jag skulle ha köpt jackan eller kappan eller avfärdat den för länge sen! :laugh:

Haha, det gör jag med det mesta jag ska köpa :)
Jag tycker det är en del av nöjet när jag ska köpa saker. Har man tänkt igenom sitt köp innan blir man mer nöjd med sitt val och oftast blir det inget slit och släng. Dvs, nåt man ledsnar på eller inte har någon användning för... Det gör att jag väldigt sällan slänger nåt jag har köpt :).
Det är lätt att falla för impuls men man gör oftast ett bättre val om man tar ett steg tillbaka och funderar några gånger till :).
DVS, jag tycker om att nörda ner mig :D
 
Senast ändrad:
Haha, det gör jag med det mesta jag ska köpa :)
Jag tycker det är en del av nöjet när jag ska köpa saker. Har man tänkt igenom sitt köp innan blir man mer nöjd med sitt val och oftast blir det inget slit och släng. Dvs, nåt man ledsnar på eller inte har någon användning för... Det gör att jag väldigt sällan slänger nåt jag har köpt :).
Det är lätt att falla för impuls men man gör oftast ett bättre val om man tar ett steg tillbaka och funderar några gånger till :).
DVS, jag tycker om att nörda ner mig :D
Ja nörderi är kul..:laugh: Och bra
Jag är mer sån att jag känner direkt om tex ett klädesplagg känns rätt...
 
Ja nörderi är kul..:laugh: Och bra
Jag är mer sån att jag känner direkt om tex ett klädesplagg känns rätt...

Haha, det där kanske man får en känsla för om man shoppar kläder ofta.
Det är sjukt sällan jag släpar mig till en klädbutik. Då jag har varit rätt ointresserad av kläder.
Men min nuvarande jacka börjar bli för kall och jag vill inte ha min Everest skidjacka hela tiden utan något lite stiligare.
Så nu när man fått nörda ner sig lite vart kläder helt plötsligt roligare :).
 
Skorna gör mycket för helhetsintrycket också, rocken är ganska klassisk i stil så ett par engelska Brog-skor med Dainite gummisula skulle passa bra till.

Jag är inte alls intresserad av mode, men kläder är ganska kul, mest gillar jag de som är konstnärligt men ändå praktiskt utformade.
 
Tänkte bara tacka alla som röstat. Jag valde naturligtvis 3:an och är skitnöjd. Det var längesen jag kände mig såhär snygg. Det känns verkligen som jag. Märkligt att en annan som alltid varit ointresserad av kläder helt plötsligt kan bli det... :D
Passar det med slimfit jeans till förresten?

b170409.png
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 185
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp