Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

knoppet

Trådstartare
Det går inte att stänga av kameraljudet på telefonen, men går det att ladda ner någon app eller liknande?

Någon som vet hur man får bort det extremt störiga ljudet på kameran när man tar kort? Hatar det där ljudet! Vågar ju knappt ta kort i paddocken gör att hästarna undrar vart atombomben smällde :rage: :arghh:
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Jag bad faktiskt min kompis (som jobbar i en mobiltelefonbutik) att fråga Samsung detta då jag också störde mig enormt på det. Hon fick svaret att det faktiskt i vissa länder klassas som olagligt att möjliggöra en tyst kamera, då det gör det möjligt för folk att fotografera andra i smyg etc. Så de får inte sätta in en sådan funktion på sina telefoner längre helt enkelt! Sedan att man kan fixa det genom att stänga av ljudet på hela telefonen är väl en annan femma, hur de försvarar det vet jag inte... Låter lite luddigt, men det var så Samsung själva sa i alla fall. Så du kan sluta leta, man KAN inte stänga av enbart kameraljudet!
 
Senast ändrad:
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Jag sätter bara min mobil på vibration eller ljudlöst så tar den kort "tyst". Jag har en S3 mini
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Jag vet att man inte kan stänga av ljudet på telefonen... undrade därför om det finns ngn app eller liknande.

På min galaxy låter kameran även om den är på ljudlöst. Extremt störande...
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Men vad konstigt! För mig tystnar även kameran när jag sätter min galaxy s3 på ljudlöst O_o
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Oj, det var ju jättekonstigt! På min Mini tystnar allt ifall man sätter den på ljudlös...
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Varken min Samsung Galaxy S eller Samsung Galaxy SII gick det inte att stänga av kameraljudet på även om telefonen var på ljudlöst.
Med den jag har nu, Samsung Galaxy S4 mini så går det.
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

Det finns en widget som heter turn off all sounds, klickar man på den så låter det inte när man tar kort! :)
 
Sv: Stänga av kameraljudet på samsung galaxy s3

min tar oxå kort tyst om jag har på ljudlös, har alltså Samsung S3, inte 4G versionen.
 

Liknande trådar

Äldre Jag står inför valet av dessa 2 just nu (finns inte råd till det allra nyaste och får välja av det som finns på hemsidan där jag har...
Svar
14
· Visningar
1 237
Senast: MissFideli
·
Äldre Min iPhone börjar bli så in i BOMBEN seg och nu är jag faktiskt less på den. Då jag arbetat heltid snart ett år och kanske kommer börja...
Svar
7
· Visningar
1 495
Skola & Jobb Jag är trött på krånglet med min lön och semesterdagar som kommunens nya lönesystem ställer till med. Nu är det problem igen och det gör...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 521
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga...
2
Svar
24
· Visningar
2 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp