Bukefalos 28 år!

Stängd tråd utan anledning?

L

Lejonflickan

Jesses, nu blev jag paff! Trotting-horses tråd om taktare :p - varför i hela friden är den nu stängd? Var och när har något osympatiskt dykt upp där? :confused:
ibland hänger man inte med.....
 
Sv: Stängd tråd utan anledning?

Kanske för att det redan finns 100st om samma ämne + att hon fått svar :D

moderator men inte här

mysko
 
Sv: Stängd tråd utan anledning?

Jag satte en annan tråd om exakt samma sak som Viktig så att den alltid finns högst upp i detta forum, då frågan ställs med jämna mellanrum.
Jag ansåg då att jag lika gärna kunde låsa den den första tråden så slipper det ligga fler trådar om samma sak högt upp i forumet, självklart kunde jag istället raderat den, men ansåg det vara ett sämre alternativ.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 127
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 514
Senast: Uttern
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
3 937
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag skrev om det här för länge sedan, men den här gången skulle jag behöva lite konkreta tips. Jag går rakt på sak - Bruce är inte van...
2
Svar
24
· Visningar
3 705
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp