Bukefalos 28 år!

Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Camilla Osterman

Trådstartare
Söndag 28 mars planeras en ”Stallrunda” för alla galoppintresserade. De tränare som har stall på banan visar en del av sina hästar och det blir även lunch och galoppsnack med Anna Thelander.
Kl. 12.00 kommer hästar som är till salu att visas i ledvolten. De som vill kan ju även cantra på banan. Anna intervjuar tränaren som kan marknadsföra sin häst.

Kanske ett tillfälle att hitta en ny häst!:angel:
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Söndag 28 mars planeras en ”Stallrunda” för alla galoppintresserade. De tränare som har stall på banan visar en del av sina hästar och det blir även lunch och galoppsnack med Anna Thelander.
Kl. 12.00 kommer hästar som är till salu att visas i ledvolten. De som vill kan ju även cantra på banan. Anna intervjuar tränaren som kan marknadsföra sin häst.

Kanske ett tillfälle att hitta en ny häst!:angel:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bäst att jag stannar hemma, tänk om där skulle vara en GRÅ till salu....... :love:

Nu missade jag ju de grå på Lambada auktionen :mad:

Vart 'anmäler' jag mig?
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Är det öppet för alla ? Jag som bara är en liten uppfödare ifrån Småland, utan någon direkt kontakt med galoppvärlden..Bara lite telefonkontakt med väldans trevliga människor på Svensk galopp :) Kan jag komma ?
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Alla är välkomna. Kolla in Jägers hemsida, meddelande från SFK under galoppfliken!

Vi kanske kan ha en Buketräff?;)

CaOs
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Låter kul. Då kan vi samtidigt hälsa på vår "dansk" hos Janne:idea:
Fast fler hästinköp blir det inte, upprepar för mig själv, inte!
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Ett dräktigt skimmelsto står hos mig. Saknades en grålle i stallet... Allt för att motivera till fler inköp:angel:

Åker ner med Fleur på stallvisningen, såvida det ej dimper ner några föl just då. Väntar 4 stycken 27 mars-2 april.

Ev kan vi samåka :idea:
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Det stod förresten att man måste anmäla sig senast den 26 mars.
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Vart? Står det på Jägersro hemsida?
Vilka tränare är det som har stallvisning? Hoppas på Castro. Vi har en 2-åring som vi sålt dit :love:
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Sjutton också :( kan inte åka ner till Jägers i morgon... det kom sto som ska betäckas.. Hoppas ni andra får en mycket trevlig dag, utan regn :)
 
Sv: Stallrunda på Jägers den 28 mars.

Jag klickade på fel ställe...

Trevlig runda idag i blåst och kyla. Vilka fina hästar som fanns i ett av stallen. Helt klart i en klass för sig. Avis...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 476
Senast: Habina
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 171
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 767
Senast: Asko
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 452
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp