Bukefalos 28 år!

Stegräknare

paradisgumman

Trådstartare
Finns det en stegräknare som man bär som ett armband? Har en vanlig stegräknare men har man för det mesta mjukisbyxor så funkar det inte att fästa den , mobiltelefonen kan jag inte heller bära med mig jämnt. När jag kollar på armband verkar det som det är massor av finesser och därför högt pris, jag behöver bara en som räknar steg.
 
Borde finnas som armband, men de jag känner till har, som du redan märkt, fler funktioner och ett högre pris.
Du har inte testat sätta stegräknaren i BHn eller troslinningen istället? BHn har funkat bra för mig (men det krävs ju att man har en BH-modell som passar för ändamålet :) ).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 790
Senast: Ms_Antrop
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 009
Hästmänniskan Försökte läsa mig till hur mycket energi man egentligen gör av med en dag i stallet. Hittat bara en artikel med några år på nacken som...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 465
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 364
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp