Bukefalos 28 år!

Stel nacke

Mirre

Trådstartare
Är öm och stel i nacken.
Kan vrida huvudet och båda håll men det känns att det inte är så smidigt som det brukar.
Pussa på sambon (som är längre än mig) är obekvämt eftersom jag får ont av att titta uppåt sas.

Att jag har ont i nacke, axlar osv är inget ovanligt men börjar bli rätt less på det nu. Får ofta ont mellan skulderbladen, vid nyckelbenen och i axlarna.
Går jag och spänner mig utan att tänka på det tro?
Vad tror ni?
 
Sv: Stel nacke

När jag sökte hjälp för mitt nackont hos sjukgymnast sa hon att jag höll huvudet för långt fram och att jag måste öva på att dra bak det. så att kotorna i nacken blev raka igen. allstå dra hakan in mot kroppen och försök vara rak i ryggen :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en gammal Ikea-kudde som är typ ergonomisk men får ofta väldigt ont i nacken och huvudet av den så vill hitta en bättre. Behöver en...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 935
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 921
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 735
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp